JÖNKÖPING IMORGON

   Allmänt |2012-08-08  | 00:10:39

Jag vet att uppdateringen är SUPER dålig, men jag kom iallafall hem ifrån London för en vecka sen och har hunnit med jätte mycket både nu när jag har kommit hem och under tiden jag vart där. Och jag säger bara det människor, att åka till London bara MÅSTE ni skriva upp på eran lista för saker att göra innan ni dör ! Jag lägger upp bilder därifrån imorgon hade jag tänkt och även på de få saker som jag har shoppat på sistone, hihi. Tänkte bara berätta att jag ska sov nu så att jag orkar gå upp tidigt imorgon så att jag hinner med att tex. färga håret, packa, städa osv innan jag åker till Jönköping imorgon, ska åka upp till min fina vän Kim som bor i Aneby och har inte träffat honom sen januari typ, så det ska bli grymt roligt ! Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback