I said it 'cause I can

   Allmänt |2011-12-22  | 15:10:54
Börjar med jullov idag fram till den 10 Januari. En skoldag utan lektioner är bara så himla skönt. Att kolla på film, äta frukost & mys med julklapps byten är så mycket bättre. Idag fick vi även våra betyg för höstterminen, blev lite smått besviken på mig själv .. men det jobbar jag upp tills sommaren !

Börjar med jullov idag fram till den 10 Januari. En skoldag utan lektioner är bara så himla skönt. Att kolla på film, äta frukost & mys med julklapps byten är så mycket bättre. Idag fick vi även våra betyg för höstterminen, blev lite smått besviken på mig själv .. men det jobbar jag upp tills sommaren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback