OUT-FIT

   Allmänt |2011-12-26  | 13:44:45
Sitter just nu & väntar på min syster, bror & hans fru & barn. Det ska bli jätte trevligt att fira jul en tredje dag, haha. Presenterna är ju ett plus iallafall, bara det att jag kommer se ut som en köttbulle efter all julmat sen, men just nu spelar det ingen roll.
Fick tyvärr inte bokat några tågbiljetter igår, så får be min syster fixa det senare. Är verkligen jätte uppspelt för att dom ska komma hit, speciellt för att jag vill skriva ut mina biljetter men också för att ajg inte har träffat min syster sen min storebrors bröllop. Det är lite svårt att träffas när man känner för det, eftersom att hon bor i ett annat land fast sånt brukar lösa sig ändå.

Det blir en bild på dagen "Outfit" & så lägger jag förhoppningsvis ut fler bilder ifrån dagen lite senare eller imorgon.
Jeans: H&M
Vitt Basic Linne: H&M
Tunika: Gekås
Kofta: GinaTricot
Halsduk: Nelly
Klocka: Trendystuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback