AAAAAANGRY

   Allmänt |2012-04-15  | 21:58:11
Fick ett brev på posten i fredags, men eftersom att jag inte har varit hemma så har jag inte kunnat öppna det. Men innan när jag väl öppnade det där vackra kuvertet ifrån Gymnasium Sverige så blev jag verkligen över lycklig.
Citerar "Du är preliminärt antagen till Aniara Gymnasiet, Göteborg"
Just då hoppade en liten flicka upp & ner på på golvet i köket, men sedan när ens mor inte vill att man ska gå där, för att det tydligen är onödigt att uppfylla sina drömmar, så blir man i stortsätt tvingad till att skriva under att man vill ge platsen åt någon annan & redan imorgon ska hon skicka iväg brevet på posten. Jag har verkligen ångest ..
Jag säger bara, LÅT UNGDOMAR LEVA, UPPFYLLA SINA DRÖMMAR & INTE ERA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback