BOLIBOMPA

   Allmänt |2012-04-16  | 18:25:14
Sitter just nu & tittar på Bolibompa för första gången på typ fem år. & detta just för att Ulrik Munther är där & sjunger idag, hihi.
Din röst går igenom glas. Din röst kan få mig ifrån botten & rakt upp till toppen. Din röst får flera tusen hjärtan att slå 20 gånger snabbare, varje gång du sjunger orden "Boys don't cry".
& varje gång som jag startar låten "Life" & sjunger varje ord i varje mening så mår jag så mycket bättre. Samma sak som när jag stod längst fram vid scenen när du vart i Kinna & sjöng, då det kändes som att universum skulle explodera, det vart en underbar känsla. Jag är kär i din röst pojke lilla, riktigt kär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback