HAPPY FACE

   Allmänt |2012-04-23  | 10:31:56
Vi spelade final emot Lindås i Mölndalscupen igår & det gick väl sådär .. det blev en förlust med 4-2 & det värsta som finns är ju att komma på andra eller fjärde plats, då man har kämpat så himla mycket & så känns det som att man inte får någonting för det.
Men efter det, tog jag iallafall tåget till Centralen & träffade John & vi hade en hur mysig eftermiddag som helst !
Just nu sitter jag hemma framför tv:n & försöker andas så mycket som möjligt, eftersom att jag är jätte förkyld & sen har jag jätte ont i benen efter helgen, så det blir ingen skola idag heller. Men det kan jag faktiskt leva med, haha. Sen blir det stan med mammi när hon kommer hem ifrån jobbet, för att köpa ett par nya träningsbyxor ♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback