HISS & DISS

   Hiss & Diss |2012-04-16  | 14:52:53
Jag hissar vänner som orkar ta sig tid till att träffa en & tvärtom, som orkar träffas för att man tex. behöver prata oavsett hur man mår, precis som min lilla bästavän gör. Jag kan verkligen inte säga annat än att han är en underbar vän & en underbar person. Däremot vänner som inte orkar bry sig eller ens försöker är såkallad bortkastade tid.
Jag dissar ensamma regninga höstdagar, då man sitter helt ensam utan pojkvännen eller någon annan att mysa med. Att inte ha någon att dricka varm choklad tillsammans med, att inte ha någon att titta på Peter Pan tillsammans med. Hemska dagar ..

Kommentarer
Postat av: Lina- my art & my life

sv: ÅÅh tack desamma! Men jo, visst kan vi ha det :)

2012-04-16 @ 16:59:46
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback