HISS & DISS

   Hiss & Diss |2012-04-17  | 19:08:36
Hårfärg, du kan ändra hela din stil, hela din image på bara en timma. Tänk om min älskade hårfärg inte hade funnits, då hade jag fortfarande varit blond & sett ut som en 14åring, men nu gör jag inte det & är överlycklig för det.
Tv serien Andra Avenyn, det är verkligen den bästa serien som någonsin har funnits, så ett tips är att klicka dig in på Piratebay & ladda ner varje avsnitt ifrån varje säsong !
Tennis matcher, hur tråkigt är det inte att sitta & titta på en boll som flyger fram & tillbaka i luften hela tiden ? Att spela det är en sak, men att sitta & titta på tennis matcher i flera timmar är nästan som att begå självmord.
Fanta Exotic, jag tror ärligttalat att det är den äckligaste läsken som jag någonsin har druckit & förstår verkligen inte hur alla kan tycka att den är så himla god ..
Bilköer, att hamna i en lång & seg bilkö när man tex. har ett tåg att passa är inte precis det roligaste man kan råka ut för & just därför dissar jag bilköer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback