SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN - Part one

   Allmänt |2012-04-23  | 09:15:19
Här kommer några svar på Frågestunden & resten kommer förhoppningsvis upp senare ♥

När fyller du år ? - Jag blir SEXTON på onsdaaaaag !

Varför vill du ha en anka i födelsedagspresent ? - För att ankor är underbara, deras söta näbb. Tänk er en vit anka, med orange näbb & orangea fötter, hihi. Så himla gulligt.

Hur mycket shoppar du för i månaden ? - Den senaste månaden har det inte blivit speciellt mycket faktiskt, men "vanliga" månader brukar det gå åt nästan 1000kr sammanlagt. Men jag har lärt mig att spara liksom, eftersom att jag betalar allting själv, ifrån kläder till mat när jag åker någonstans. Man får helt enkelt tänka att pengarna ska räcka längre fram också.

Vad har du för "hobby" ? - Fota, helt klart ! Men att träna är också en sak som jag tycker om, inte alltid, bara när jag känner för det liksom. Men det är väl mest för att jag tränar med laget & träffar de människor som man tycker om, det gör träningen roligare.

Din favoritfilm & varför ? - Min favoritfilm är helt klart Peter Pan ifrån 2003. Hela historien är bara så perfekt på alla sätt & vis. Sen skadar det ju inte att Jeremy Sumpter, som spelar Peter, är hur söt som helst !

Varför började du blogga ? - Anledningen till att jag började blogga offentligt vart väl att jag ville dela med mig utav några tankar & att jag ville testa något nytt jämfört med när jag hade en blogg som vart "hemlig". Där skrev jag av mig, tankar, åsikter & mina problem & vet ni vad ? Det kändes så himla skönt !

När började du blogga ? - Offentligt, så började jag i mitten på December förra året.

Vad gillar du att göra på fritiden, vardagar & helger ? - Jag tycker självklart om att umgås med John, vilken dag det nu är. Men annars är väl en perfekt eftermiddag, efter en hel dag i skolan, en åktur till stan & en fika med någon gullig friendo eller något liknande. & på helgerna så är jag nästan alltid med John, men annars är väl att umgås med kompisar, gå ut lite då & då, festa, eller bara ta det lugnt. Sålänge man umgås med personer som man tycker om, så mår man bra. Det gör jag iallafall.

Hur ofta åker du till Göteborg ? - Jag är i den lilla staden Göteborg rätt ofta, men det blir mest att jag åker till Centralstationen, byter tåg & vidare någon annanstans. Men jag vart te.x i Göteborg igår & hela helgen, eftersom att vi har spelat innebandycup i Mölndal.

Hatar du någon ? - Hata är ett väldigt starkt ord & ajg kan inte dirket säga att jag hatar någon, men det finns definitivt personer som jag tycker väldigt illa om.

Vem är den snyggaste killen du vet ? - Sean Faris, är någon som ingen kan mäta sig med enligt mig. Mmm, vilken mumsbit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback