SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN - Part two

   Allmänt |2012-04-23  | 11:47:00
Resten utav svaren kommer här ♥
Hur kort är du ? - 158,5 cm

Är du nöjd med din kropp ? - Vissa delar ja, vissa inte. Men så är det väl med alla. Man får helt enkelt kämpa tills man är riktigt nöjd om man nu ser fel hos en själv, men egentligen tycker jag att alla borde ta sig själva som de ser ut, alla är fina på sitt eget sätt :)

Vad tycker du om med dig själv ? - Min enromt fina rumpa, haha nej men jag tycker väl om mitt sätt att tänka & mitt sätt att lösa vissa problem på. Även att jag är enormt stark person & klarar av att ta mig igenom det mesta.

Vad tycker du inte om med dig själv ? - Jag är inte nöjd med min vikt, men jag vet ju att det beror på mina tabletter, men jag ska kämpa mig tillbaka till den punkten där jag vart innan, helt klart !

Har du något bra träningstips för att få en fin kropp ? - Motionera dagligen & ät rätt. Då mår du bättre & kroppen mår också bra. Att banta är ren skit, klart att man gåt ner i vikt, men det betyder inte att man får en fin kropp, & dte är verkligen ingenting som kroppen mår bra utav heller.

Vilken bh storlek anser du, är stor i 14-15års ålder ? - Alla är olika, men det är väldigt många som växer långsamt & har ungefär strl A & jag tycker verkligen inte att det är stort. B är normalt enligt mig, C & uppåt är stort anser jag iallfall.

Vem är din bästavän ? - Jag har tur som inte bara har en bästavän. Det finns fyra personer som jag i stortsätt berättar allting för & jag är hur glad som helst för att de människorna finns för mig !

Har du någon pojkvän ? - Ja det har jag & jag är hur kär som helst !

Funkar det bra i ditt & Johns förhållande ? - Det funkar & sålänge man älskar en person & personen älskar en tillbaka, så kan man klara allting tillsammans. ♥

Saknar du någon just nu ? - Ja, även om jag träffade Johnny igår kväll så känns det som evigheter sedan & jag saknar honom ständigt, varje dag.

Hur är din drömkille ? - Just nu är John precis som en dröm & bara min ! Men en kille som bryr sig om mig & som skulle offra en hel del för att tillbringa tid tillsammans med mig.

Är du oskuld ? - Nej

Om inte, hur många har du haft sex med ? - Bara för att det går så himla mycket rykten om att jag är lös & ligger med allt & alla så ska jag faktiskt svara på denna frågan. & för er som tror att det är upp emot tio, så ska jag överraska er med att säga att det "bara" är tre stycken.

Vilken är din favorit ställning ? - Doggy, helt klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback