Både något av det roligaste & löjligaste som jag någonsin har sett !

   Allmänt |2012-02-21  | 21:38:23

Om det nu är precis så här, varför inte komma fram till mig istället ? Jag tycker det är precis lika löjligt att jag lägger ut det här nu, som att du la ut det där. Men för att göra saker & ting lite lättare så lägger jag mig på din nivå nu. Men du får ju inte ut precis mycket utav att be mina vänner att säga till "den där fittan" att sluta prata med dina vänner, som också skriver till mig, även att du har tänkt åka hem till mig för att prata med mig. & när jag går fram till dig & ber dig att prata med mig så säger du att du absoult inte har någonting att säga till mig. Jag skrattar bara, finns inte speciellt mycket annat att göra. Det är bara så himla löjligt, hela situationen är bara för löjlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback