Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

   Day 1 to 25 |2012-02-13  | 08:09:00


Fakta

1. Mitt fullständiga namn är Johanna Marie Caroline Falk
2. Jag ska lägga till efternamnet Ritasola när jag fyller 18år
3. Fyller 16år den 25 april, om det skulle vara så att någon känner för att köpa en present till mig, hihi
4. Jag bor i en liten håla utanför Varberg som heter Väröbacka, om det skulle vara så att någon känner för att komma & hälsa på
5. Jag har enormt bra självförtroende även om jag är "nere" ganska ofta
6. Mitt humör är på topp just nu & kommer vara det tills på söndag (Ska boka mina biljetter till Uddevalla idag) 
7. Många frågar mig varför jag pratar mer med mina killkompisar än mina tjejkompisar. Men det gör jag inte, jag har bara fler killkompisar än tjejkompisar & det finna anledningar till det också
8. Kan knappt bärja mig till skolavslutningen pga att det är sista gången jag slutar skolan med min idiotiska klass
9. Jag har bara varit kär två gånger & det är en utav de bästa känslorna som finns
10. Jag har en stor & stark kärlek till glass ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback