Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

   Day 1 to 25 |2012-02-20  | 15:33:55
Orkar inte skriva speciellt långt på den här, men sommaren är väl den bästa årstiden enligt mig. Man har sommarlov, vilket betyder ingen skola, inga läxor, ingen kunskap osv. Härligt är ordet ! Det är för det mesta varmt & bara tanken på att gå upp på morgonen, klä på sig badkläder, gå 300m & sen vara nere på stranden, är ju inte annat än underbar.
Även den sommaren som kommer, kommer att innehålla det här + en del andra saker, som jobb, resor & en hel del tid tillsammans med alla människor som jag tycker om.
Året efter det kommer förhoppningsvis innehålla samma sak, men även en hel del vindsurfing, eftersom att jag börjar med det när jag börjar på PederSkrivares efter denna sommaren & det ska bli hur roligt som helst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback