Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

   Day 1 to 25 |2012-02-21  | 01:47:34
Alla har mål & drömmar i livet, men vissa saker kommer med tiden, men jag tänker skriva en liten lista på vissa saker som jag vill uppnå innan mitt liv tar slut.
  • Jag vill starta ett eget klädföretag eller en klädbutik
  • Åka på en surfresa till Hawaii
  • Köpa en vit H3 SUV åt mig själv, en Hummer om det säger er mer
  • Jag ska ha haft sex i en kundvagn innan jag dör, Haha
  • Besöka världens största glassfabrik
  • Ha ett enormt prinssesbröllop
  • Vara kung för en dag, få allt jag ber om, att folk respekterar & lyssnar på det jag säger
Några få saker som jag kom på nu klockan halv två på natten .. lägger väl till några om det skulle vara fler ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback