Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

   Day 1 to 25 |2012-02-23  | 15:06:23
Jag tycker om pojkar vågar vara sig själva & verkligen kan visa vilka dom är. Som står för upp för sina åsikter & är ärliga, säger vad dom tycker & tänker. Om jag ska falla för en kille så ska han kunna visa att han bryr sig om mig & se mig som den enda flickan i världen. Han ska kunna vara med mig framför både mina & hans vänner, kunna hålla mig i handen, kunna kyssa mig osv utan att tycka att det är något fel.
Utseendet är verkligen inte dte viktigaste, men det är ju ett plus i allting. Man ska ju kunna bli attraherad av personen som man är med också, just därför är utseendet ett plus. Men människor som tror att det är allt för att man ska få mig att bli kär, är helt fel ute. Verkligen helt fel. Personligheten är det viktigaste & det är just precis det som är så himla härligt, ingen är exakt som någon annan. Ingen är likadan, så att säga EXAKT vad man faller för går inte, klart att man kan berätta & veta vad man tycker om & vissa saker som man tycker om hos personer, men allting förändras ju hela tiden. Sen är det klart att man kan tända på olika saker, men det är ju en helt annan sak. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback