Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

   Day 1 to 25 |2012-02-25  | 16:16:42
Om jag fick en miljon bara sådär så hade jag först undrat vad den kom ifrån, om den ramlade ner ifrån himlen så skulle jag ju undra hur & varför liksom. Men om jag vann en miljon på lotto eller något så skulle jag förstås blivit överlycklig ! Jag hade köpt min vita & efterlängtade H3 SUV & sen hade jag tagit med mig John & åkt till Thailand i flera månader, eller Afrika, eller Magaluf vad som, bara jag hade kommit långt bort ifrån detta kalla landet. Sen hade jag köpt en enooooorm glassmaskin som jag hade ställt i ett stort rum i det nya huset som jag hade köpt billigt i Thailand eller något, för att personen som jag köpte det av hade blivit så himla fascinerad utav att se alla mina guldpengar(10kr) att jag hade fått köpa ett lyxhus för endaaaaaast 5000kr !
Haha, nej men jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort .. lagt undan det mesta tills jag blev 18år antar jag, sen på min 18årsdag köpt en stor lägenhet i centrala Göteborg & flyttat dit med John & antagligen använt större delen utav pengarna till att starta upp & driva mitt framtida klädföretag. ♥
Så tänker ni henne som vit, visst är hon underbaaaar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback