Johanna is HAPPY !

   Allmänt |2012-02-16  | 20:38:27
Hemma efter att ha varit i stan hela eftermiddagen. Skulle som sagt träffa Daniel, men när jag väl vart hemma hos honom så vart han inte hemma & den ungen har ingen mobil så har inte fått tag på honom heller .. så jag gick till Sussie istället där jag träffade henne, Paulina, Ebba & Louise. Mys stund. Efter det blev med Macky Bracky med Fabian. Hämtade även ut mina biljetter, hihi.
Nu blir det att plugga, alltså skriva ett blogginlägg till engelska inlämingen & att packa för imorgon. Hinner kanppt komma hem efter skolan imorgon efter som att tåget går halv fem, så får ta & packa idag istället ♥
Bild ifrån idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback