Några svar ifrån Frågestunden*

   Allmänt |2012-02-23  | 16:58:39
Fick ett antal frågor & här kommer svaren på några utav dom.

Vad tycker du om din klass ?
Jag har tyckt ganska illa om min klass det senaste året osv, har kännt mig utanför & ovälkommen. Men nu när jag har fått ett annorlunda schema jämfört med vad resten av klassen har & de vet om det & i stortsätt varför, så har det börjat kännas bättre. Detta betyder inte att jag har bra uppfattningar om allihopa, har fortfarande samma åsikter om människorna, försöker bara se förbi det dåliga. Man kan ju inte tycka om alla, right ?

Vilken är din favorit film/låt ?
Jag bara älskar filmen Peter Pan ifrån 2003, vet inte exakt varför men kanske för att det är en sån värld jag skulle vilja leva i om jag fick bestämma helt själv. Fullt med äventyr & känslor !
Jag har ingen speciell favorit låt eftersom att jag lyssnar på det mesta, men det finns såklart vissa låtar som jag lyssna på mer än vad jag lyssnar på andra.

Har du någon idol ?
Någon rigktig "idol" har jag väl inte eftersom att jag inte riktigt vet vad jag vill göra med mitt liv, utan tar allting som det kommer. Men jag har människor som jag ser upp till & det hoppas jag verkligen att alla har.

Gillar du djur ?
Haha, frågan är bara gullig för att jag vet vem som skrev den. Men ja jag tycker om djur, vi har två katter hemma & jag hade verkligen inte haft någonting emot att skaffa en hund, en råtta eller något liknande.

Är du oskuld ?
Det har helt & hållet med mitt privatliv att göra, men eftersom att mer än halva Varberg verkar veta mer om mig än vad jag gör själv, så vet de flesta redan svaret på den frågan. Men att jag har legat med över 10 personer & har sex med vem som helst så fort jag får chansen, de ryktena är VERKLIGEN INTE sanna.

Röker du ?
Ja, för det mesta, haha. Det är idiotiskt, jag vet. Men den här lilla flickan både måste och ska sluta utav flera anledningar.

Äger du en dildo ?
Jag har en underbar pojkvän som tar hand om mig, så jag behöver ingen. Alltså svar nej ♥

Vad vill du bli när du blir stor ?
Som sagt, så vet jag inte riktigt vad jag vill göra när jag blir tillräckligt gammal men en liten liten "dröm" att starta ett eget klädföretag eller en liten klädbutik. Mest för att visa hur jag är, för att visa min personlighet igenom mina kläder & för att visa att just JAG kan lysckas med någonting.

Vem är din bästavän av dina tjejkompisar ?
Jag umgås nästan bara med pojkar, men jag har två tjejkompisar som i stortsätt träffar varje dag & som ajg verkligen inte skulle klara mig utan. Inte för att jag skulle klara mig utan mina andra vänner, det skulle jag verkligen inte göra ! Men Alina & Sofie är mina två bästa "flickvänner".

Fler frågor & svar kommer imorgon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback