School UPDATE

   Allmänt |2012-02-29  | 09:11:29

Sitter just nu i skolan & har EV, har absolut inte gjort någonting, ingen ork så att säga. Skulle egentligen varit hemma idag men det kom jag ju på när jag väl vart påväg till bussen. Jag tror att någon exprimenterade med min hjärna när jag sover eller något, haha.
Jag vet inte när jag somnade igår, men det känns som att det vart väldigt sent iallafall, eftersom att jag somnade på golvet i uppehållsrummet i morse, innan första lektionen .. är fortfarande trött & känner mig som en jävla luffare i mysbyxor & helt osminkad. Sen får jag väl gå & köpa lite frukost också, en risifrutti klarar man inte sig speciellt länge på.

Jag slutar min lektion typ nu, så jag skriver väl senare eller något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket!

2012-02-29 @ 11:43:39
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback