School - UPDATE osv

   Allmänt |2012-02-13  | 09:31:35

Sitter i skolan & har precis slutat första lektionen, syslöjden börjar om några minuter. Tagga sova i 80 minuter, YEEEEAH BUDDY !

Alltså jag stör mig så himla mycket på tjejer & killar som tror att dom är mycket bättre än alla andra. Dom ser ner på folk, pratar med en som att dom är irriterade för att man ska fatta att man ska hålla käften eller något sånt. Har en kaxig attityd osv. Klart att jag kan bete mig så också, det gör alla. Men varje dag & flickan ska föreställa min "vän" yes, go girl ! Fortsätt som du gör, nonchalera folk, människor, dina såkallade vänner eller rättare sagt folk som ser upp till dig för att du är så himla fin som du är.
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att du beter dig så illa som du gör. Folk vågar ju fan inte säga emot dig. När du väl öppnar käften så håller alla med, spelar inen roll vad det handlar om. Jag stör mig på att du är perfekt. Topp betyg, duktig på sport, enormt fint utseende, men en sak har du inte. Du är svag.
Trött på alla jävla kommentarer & blickar som jag har fått igenom åren, so i really hope that you are reading this shit.

Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback