School - UPDATE osv

   Allmänt |2012-02-02  | 12:28:51

Sitter just nu i skolan, borde nog plugga till ett SO prov som vi har senare, men det känns så mycket bättre att sitta här.
Ville bara säga att jag bokade biljetterna till Nässjö igår & är över lycklig för det. Får se om jag hämtar ut dom idag eller imorgon. Det ska verkligen bli jätte roligt att träffa Michelle igen, stör mig bara på att jag missar så himla mycket saker här hemma i helgen .. så som att det är Power Play Cup imorgon, en innebandy cup för frivillga ungefär, på lördag har vi innebandy match med laget emot Sandö, missar serie finalen där ja. & på söndag missar jag både konfaträffen med bebisarna & en inomhus fotbolls cup som jag har väntat på sen i Oktober .. men jaja det är helt klart värt det & sen bär det av till Uddevalla om två veckor också.
Mitt liv är i stortsätt rätt bra just nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback