Some call it Valentine's Day, I call it Tuesday.

   Allmänt |2012-02-13  | 20:51:26
Imorgon är det som alla vet, Alla hjärtansdag. En av de dagarna på året som jag inte tycker om.
Alltså det borde verkligen finnas något som heter Alla singlarsdag också. Man kan faktiskt se det som diskriminering. Varför tänker ingen på oss som sitter här helt ensamma & är oälskade osv, okej kanske inte oälskade men ändå ..
Morgondagen ska jag iallfall tillbringa i skolan, troligen träffa Johannes efteråt & på kvällen så blir det att träffa min "underbara" klass igen. Vi ska kolla på stjärnorna med våran NO-lärare vet ni. *Suck*. Så himla onödigt säger jag bara .. jaja, jag slipper vara ensam iallafall.

En bild på mig & fina Alina. Det är du & jag mot världen baby !


Kommentarer
Postat av: Alina

Ja skit kul kväll! Yeah buddie! ..

Jag älskar dig lilla johanna!

2012-02-13 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback