Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

   Day 1 to 25 |2012-02-22  | 00:34:58

Att ha dig tillbaka & att ha dig tillbaka på ett ännu bättre sätt än vad jag hade dig på förut, än vad jag hade för ett halvår sedan. Det kanske vart de där sex månaderna vi behövde, det kanske är de sex månaderna som har gjort att allting är så otroligt underbart nu istället, det tror jag iallfall. Just nu är mitt liv bara så prefekt som det kan bli för tillfället. Allt förflutet finns inte speciellt mycket att göra åt, det är bara någonting som man får ta sig igenom & jobba med livet ut & jag är glad för att du är med mig & hjälper mig igenom det här, igenom livet.

I stortsätt så finns det inte ord för vad du är för mig. Ifrån första början vart du den där killen, han jag träffade där & då, men allting har växt & blivit så mycket mer & nu sitter jag här som den lyckligaste flicka på jorden, tillsammans med dig & har hela våra liv framför ögonen.

Du är allt & lite till ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback