Svar på Tal - Eyebrows

   Allmänt |2012-02-10  | 19:29:17

Självklart kan jag göra det Saga, vet inte riktigt hur jag ska förklara det bara.

Till en början, sedan jag färgade mitt hår brunt ifrån blont, så färgade jag mina ögonbryn regelbundet. Men efter ett tag så tröttnade jag på det, orkade inte noppa dom varje gång dom växte ut & så. Nu tror folk att jag har rakat bort dom, vilket jag inte har. Det bara ser ut så eftersom att dom är så himla ljusa & tunna.

Jag målar mina ögonbryn på frihand, utan mall & så, men det är ändå en bra sak att använta i början & det är inte alls svårt att få dom att se jämna ut eller så. Jag målar iallafall mina med en brun/mörkbrun ögonbrynspenna (man kan även använda brun ögonskugga) & då målar jag över ögonbrynen som jag redan har. Fast lite längre & så fixar man till formen lite som man vill ha den.

Vissa tycker att det är snyggt med långa, korta, tjocka eller smala ögonbryn. Det är precis det som är så himla skönt med att måla ögonbrynen, man kan få dom att se ut precis som man vill att dom ska se ut & man kan lätt ta reda på vilken form som man själv tycker att man passar bäst i.

Det handlar helt enkel om att prova sig fram, som med allting annat här i livet ;)

KLICKA HÄR för en beskrivning som kan vara en hjälp på traven eller se det bara som ett tips

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback