Jesus Christ SUPERSTAR

   Allmänt |2012-01-31  | 19:21:43
Hemma efter en halv skoldag & en eftermiddag i Varberg. Skulle egentligen slutat vid två, men så vart vi illa tvungna att åka & titta på PS-musikalen. En musikal som PS-ungarna sätter ihop varje år, i år handlade den om Jesus liv osv. Ingenting för mig säger jag bara. Sen slutade den mycket tidigare än vad som vart tänkt, så vi fick vänta i Varberg i ungefär 1 & en halvtimme på att bussen skulle komma vid fyra tiden. Det enda positiva är ju att vi får 2 timmars extra ledigt en annan dag. För något positivt måste man ju se i saker & ting.
Ser fortfarande ut som en prickekorv i ansiktet förresten, får bara hoppas att det vart värt det, men det tror jag nog. Nu ska jag slänga mig in i duschen & plugga lite matte efter det.
Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Kan inte du skriva hur du gör dina ögonbryn så fina i ett inlägg? :))

2012-02-01 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback