School - UPDATE

   Allmänt |2012-01-20  | 10:07:38

Engelska lektion, toast & ett bra humör, är verkligen en underbar start på dagen ♥
Jag hade iallafall en underbar dag med Alajna igår, hon är en otroligt kreativ person som ni kanske märkte efter hennes enormt inlägg igår ..
I eftermiddag bär det av till Nissaström, Halmstad. Funderar på att säga att jag är sjuk, så att jag slipper spendera hela helgen tillsammans med massa torra människor, men vill ändå ha ledarintyget så har väl inget annat val än att åka dit. Tillbringa två nätter i ett kallt rum med hårda, obekvämma, sängar som knakar när man rör på sig. Jag längtar !
Det jag ville komam fram till vart att jag inte kan skriva innan på söndag, om jag överlever helgen det vill säga. (Min älskade Canon får besöka ännu en stad i helgen) 



Kommentarer
Postat av: Alina

ska jag ta det som en komplimang eller inte? :o

2012-01-20 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback