School - UPDATE osv

   Allmänt |2012-01-30  | 11:13:33

Det blev ingen solning igår, får försöka klämma in det efter ansiktbehandlingen som jag ska på idag. Detta betyder att det inte blir någon träning för min del, fast det kanske bara är bra med tanke på min hals & så.
Igår vart jag hos Fabian iallafall. Kom hem vid nio eller något med en blödande armbåge & lite blåmärken här & där. Underbart säger jag bara, underbart ..

Sitter i skolan just nu iallafall, har lunch just nu & sitter & väntar på bussen som ska ta mig hem om 40 minuter. Det får bli plugg hemma idag istället.
Skriver mer senare ♥

Det får bli en bild på pojken, som även fyller år idag.
15 bast vännen, välkommen till verkligheten !


Kommentarer
Postat av: Mange

saknar dig fabian, och alla andra ofc <3

2012-01-30 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback