DÅLIG UPPDATERING

   Allmänt |2012-07-03  | 00:34:17

Jag vet att uppdateringen suger osv, men jag jobbade hela förra veckan och John vart hos mig halva veckan, efter att han kommit hem ifrån London. Sen åkte vi upp till honom i fredags och så kom jag hem idag. Det går lite upp och ner mellan oss just nu, men jag är hemma iallafall och mår sådär. Det är lika jobbigt varje gång jag åker ifrån honom. Men han hade iallafall med sig ett par ur snygga tränings shorts till mig, som han köpt i London ! Jag ska lägga upp en bild på dem snart :)

Just nu ligger jag iallafall hemma hos Caroline och tittar på någon skräck film, för att kunna ha mina tankar på annat. Jag skriver mer imorgon, godnatt !


Kommentarer
Postat av: Din coola vän

Ko täcke heheheheh, älskar mina kooor

2012-07-22 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback