I LANDSPROBLEM

   Allmänt |2012-07-26  | 16:45:26
Blogg.se's iPhone app funkar inte riktigt som den ska .. så förra inlägget skulle egentligen laddats upp vid 10 imorse, haha. Jag åker SNAAAAART ! Är så himla lycklig, åker upp till Säve utanför Göteborg lite efter sex och möter John and he's a lá familia där, sedan går tåget 22.00 och vi är framme i England 23.30 i svensk tid (22.30 i Engelsk tid) Är fortfarande lite nervös för att flyga .. sen har jag väääärldens il landsproblem också !
 
Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilka BHar jag ska ta med mig, haha ! Jag tycker ju om allihopa, och får inte plats med fler än två, jag tycker så himla synd om mig själv, seriöst .. sen får väskan inte väga mer än 10kg både dit och hem och just nu väger den mellan 8,5-9kg vilket betyder att jag måste slänga någonting där nere om jag nu ska shoppa en massa, but I will survive !
 
SÅN JÄCLA BESLUTSÅNGEST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback