REEEEESFEBER

   Allmänt |2012-07-26  | 00:31:26

Har inte orkat blogga idag, men jag städade precis klart mitt rum eftersom att jag inte kommer hinna det imorgon. Ställer dessutom klockan på 6.00 för att ta mammas jobbpass på Norvalla marknad imorgon, mesans hon hämtar mitt pass i stan. SLIPPER ÅKA TILL GÖTEBORG ALLTSÅ ! Ville även påminna er om att jag åker till London med världens underbaraste kille imorgon, det kan inte bli bättre ! Måste iallafall hem direkt efter marknaden imorgon, har inte packat eller någonting .. börjar även få resfeber, så uppspelt, hihi. Tänkte berätta om min dag iallafall. Vaknade, åkte till stranden med Victor, bränt mig i ansiktet, fått bikini rand efter bikini toppen, vilket jag inte tycker om. Kvällen tillbringades i stan med Alina, Patrik, Alexander och Robert, sjukt mysigt och jag kom hem runt elva. Ska försöka sova nu trots min resfeber och min panik om vad som ska ner i resväskan. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback