RIGHT NOW

   Allmänt |2012-07-19  | 02:33:00
Just nu ligger jag i sängen jämte en sovande liten Michelle, som kom hit igår. Jag borde egentligen sova jag med eftersom att vi ska upp vid halv nio imorgon för att ta oss till Varberg och sen vidare till Falkenberg för att träffa hennes underbara mamma hela dagen, love it !
 
Gårdagen tillbringades i stan iallafall, en mysfika och sen en massa skratt med Mattias och Mikael på kvällen. Även denna dagen tillbringades i stan, fick med mig lite snyggt hem som jag hade tänkt visa imorgon. Bland annat en otroligt snygg väst, som bara är så jag ! Sen blev det att vi träffade Samuel och Kasper en snabbis också innan vi åkte hem. Nu ska jag sova och försöka få bort den hemska förkylningen som jag har fått ..
GOOD NIGHT PEOPLE 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback