20120621

   Allmänt |2012-06-21  | 18:49:01

Hemma ifrån jobbet och allting är toppen ! Gårdagen blev en massa jobb och sedan vidare till Liseberg för att se Ulrik spela.
Började halv åtta idag pga att bussen till stan vart försenad, då va jag inte glad må jag säga, men allting ändrades snabbt när John kom ner medans jag hade lunch och den timman med honom har ärligttalat varit den bästa på länge ! Sen åkte han hem och är nu påväg till London och jag är bara liiiite avundsjuk alltså, ironin där .. ska be honom köpa med någonting hem också, hihi.

Vill även påpeka att vi har varit tillsammans i fyra månader idag och det känns ju bara som om tiden flyger iväg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback