SVAR PÅ TAL

   Allmänt |2012-06-24  | 19:50:28
Jag solade rätt ofta innan, men nu när det börjar bli varmt utomhus så känns det rätt onödigt. Jag tar vara på det solljuset som modernatur ger oss istället, haha. Men det blir väl 20 minuter i solariet lite då och då nu också.
Brun utan sol, är någonting som jag försöker hålla mig borta ifrån, pga alla fula fläckar man får, även om du får det jämt till en början så blir det oftast fläckar när färgen börjar gå bort, så om du börjar med brun utan sol, så är det svårt att sluta, utan att få en massa fläckar lite här och var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skiva och berätta om ditt liv lite ?

Allt från vad du brukar&gillar att göra till alla händelser i ditt liv ? :)

2012-06-24 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback