Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

   Day 1 to 25 |2012-03-02  | 09:53:23

Min nyfikenhet måste jag säga isåfall. Klart att det är trevligt att vara nyfiken, då är man oftast glad på samma gång, men det kan även bli för mycket. Att man blir alldeles för nyfiken på någonting så att man tjatar hål i huvudet på någon annan & att personen blir så irriterad att man får en smäll på käften elelr att amn aldrig får reda på det som saken handlade om ifrån början. Eller att man blir så himla nyfiken på hur någonting känns, t ex. när man hoppar ifrån ett berg eller något liknande, att man känner att man måste prova. Sånna saker kan ha STOOOORA konsekvenser. Men jag lever med det, bara saken att det kan gå över stry ibland, haha.

En bild kommer förmodligen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback