GAAAAAAAAH

   Allmänt |2012-03-22  | 13:08:00
Hemma tidigare än vanligt pga jag trodde att någon hade tagit min plånbok, alltså vart & rotat i mitt skåp IGEN. Men jag hittade den som tur var på parkeringen här hemma.
Jag förstår mig ärligtalat inte på alla idioter som snor saker & ting ifrån andra, om det nu hade varit så att någon hade tagit den så hade dte inte varit första gången precis. DET HADE VARIT TREDJE ! Jag blir så jävla förbannad, skaffa egna saker istället för att ta mina !?
Första gången så snor någon cigaretter & andra gången är det inbrott i skolan & någon bryter upp mitt skåp ? Detta inom 2 månader, så hiiiiiiiimla onödigt ! VÄX UPP ISTÄLLET MÄNNISKOR !
Vi gjorde PISA prov idag iallafall & allting gick väl som väntat, no big deal. Har inte speciellt mycket att prata om faktiskt, något svar på en fråga kommer väl senare eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback