Godmorgon VÄRLDEN

   Allmänt |2012-03-12  | 12:21:33
Ligger i sängen & vaknade bara för en stund sedan. Skriver om min helg nu, eftersom att jag inte orkade igår, som ni redan vet.
Fredag - Ni vet redan att jag vart i skolan, att jag träffade Louise & Sussie efter det & att jag mötte upp John vid tåget. Men efter det så gick vi till Campino & tog ett pizza sisådär & sen blev det buss hem & mys med Peter Pan. Standard.
Lördag - Vi vaknade alldeles för tidigt utav ett alarm på min mobil som jag hade glömt stänga av. Fuck thaaaaaat. Men det blev väl i stort sätt sängen hela förmiddagen ändå & en enormt god frukost, som min pojkvän vart så himla kvinnlig & lagade, hihi. & runt tre hämtade min gamla tränare oss & så blev det en tripp till Kungsbacka för att spela innebandy match emot Sandö, vilket gick åt helvete. Så seriesegern är deras istället för våran .. men senare på kvällen blev det lagfest iallafall. Glömde dock kameran hemma, men lite iPhone bilder kommer nog upp senare.
Söndag - Vaknade för tidigt i söndags också & det vart inte det bästa när man mådde som man mådde. Men jag kan väl bara skylla på mig själv antar jag. Men vi somnade väl om runt två & vaknade lite efter tre & då fick man skynda sig till bussen osv. Sen åkte min ögonsten hem & jag måste bara säga att det värsta som finns är att se tåget åka iväg .. men jag överlevde & träffade Elin en stund tills jag skulle hem runt sju. Sen vet ni vad jag gjorde igår kväll.
THAT'S MY WEEKEND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback