Good Night

   Allmänt |2012-03-14  | 00:05:25
Går & lägger mig nu. Tittade precis på klockan & såg att den vart alldeles för mycket, jag måste ju orka upp till nationellaprovet i NO imorgon, synd bara att vi inte får sovmorgon & börjar klockan åtta .. hade velat ha det precis som idag, att komma till skolan kvart över nio, precis i tid till den andra lektionen. Men vi får väl hoppas på att det bli mysigt att sitta & göra ett biologi prov i 150 minuter, JIPPI ! Måste bara säga att biologi är mitt sämsta ämne också .. tur för alla skolar som fick kemi istället. Funderar nästan på att byta skola tills imorgon, åka någon annanstan & göra provet liksom, haha.
Men nu ska jag nana iallafall, lär väl somna till tv:n igen, men godnatt iallafall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback