It's my time

   Allmänt |2012-03-14  | 09:51:59

Har precis skrivit klart mitt nationella prov & jag blev väl inte helt nöjd .. men när det är tolv A-D frågor i Naturvetenskap, så är det inte riktigt min grej. Jag svarade iallafall på alla frågor utom en, kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om, men något med att det finns metaller i naturen & hur det har förändrat människans levnadssätt tror jag. Ingen som jag bryr mig om. Inte någonstans.

Så just nu sitter jag i datorsalen & väntar på att alla andra ska skriva klart, så att vi kan ta en liten rökpaus senare. & ja jag ska sluta, någon gång. Min pojkvän sa "Inom 5år, lova det ?" & det lovade jag faktiskt & jag vet även att jag kommer klara av det. No big deal ! Fast jag kanske inte ska säga någonting egentligen .. men jaja, jag skriver senare. Ha det bra sålänge ♥

iPhone bild ifrån i Lördags 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback