It's time

   Allmänt |2012-03-16  | 14:29:08
Ska packa lite snabbt sådär & sen bär det av till bussen & senare vidare med tåg till UA. Love it ♥
Jag tycker verkligen om när man ska byta tåg i Göteborg, man har sisådär lagom tid på sig, så att man hinner gå & köpa en kaffe på E House eller Starbucks & så träffar man oftast människor som man känner igen också. Sen alla människor som börjar prata med en när man sitter på tåget till tex. Uddevalla eller Nässjö. Som förra gången när två grymt härliga killar satt & pratade med mig hela vägen till Nässjö, det vart hur mysigt som helst. Man slipper känna sig ensam liksom.
Men nu måste jag gå & fixa allting iallafall & så ska jag försöka skriva något blogginlägg när jag är uppe hos John också, sen följer min älskade Canon självklart med också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback