Janna testar Hiss & Diss !

   Allmänt |2012-03-19  | 21:07:06
Jag testar, så får vi se om jag fortsätter eller inte. Det beror helt på vad ni tycker osv.
Jag hissar verkligen pälsvästen ! Det en en mysig & snygg accessoar. Den passar till det mesta, men det är extra snyggt att ha över en skinnjacka !
Jag dissar dåliga hårdagar .. det är verkligen hemskt att vakna upp på morgon & ha väääärldens tovigaste hår & det är ännu värre när man inte får någon ordning på det & speciellt om man inte hinner hoppa in i duschen, innan skolan eller någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Var har du köpt pälsvästen? :)

2012-03-20 @ 15:04:20
Postat av: Anonym

Hej!! Var har du köpt pälsvästen? :)

2012-03-20 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback