MUMS

   Allmänt |2012-03-13  | 23:07:18
Vilken hemsk kväll alltså. Jag åkte & hämtade Alina lite innan åtta & sen åkte vi till Boråskåra, kom lite vilse på vägen också för den delen. Så vi kom dit runt 5 minuter över åtta & vi skulle varit där vid åtta & detta stör mig verkligen. Folk visste att vi skulle komma & så går dom ändå, så två små flickor fick sitta själva i mörkret, vid skogen, utan värme, i en HEL halvtimma & frysa. Så himla irriterande & sen att inte ens någon fick möta oss för våran efterblivna lärare .. & självklart finns det några som tycker att det är jätte roligt & kaxar upp sig för att vi sitter mitt ute i ingenstans i mörkret & inte vet vart vi är, som skrattar åt oss & sedan kommer med spydiga kommentarer när dom väl kom tillbaka & vi fick åka hem. Så himla moget dude. Det roligaste är ju verkligen att det inte är någon som vinner någonting på det.
Man kaxar upp sig & tror att man är hur tuff som helst, medan alla andra i hemlighet tycker att man är hur löjlig som helst, men inte vågar säga någonting, för tat man inte vågar stå upp för sig själv.
Men iallafall nu ska jag äta en stor skål glass & dricka ett glas CocaCola, det är jag mer än värd, det säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback