My weekend

   Allmänt |2012-03-05  | 09:40:28

Sitter just nu i skolan & har lektion, men jag orkar inte arbeta så jag tänkte berätta lite mer ingående vad helgen har haft att bjuda på.

Fredag: Skolan som vanligt & efteråt åkte jag hem, städade lite osv för att Michelle skulel komma ner & sen tog jag bussen in till Varberg för att träffa Sara & för att möta Michelle vid tåget. Hennes tåg kom runt sju & då vart det bara att sprina till bussen för att ta sig vidare till Espevik. PAAAAAAAAAAAAAARTEY ! Men den är ingenting som vi pratar om ..
Lördag: Vaknade upp i Espevik alldeles för tidigt & med alldeles för mycket huvudvärk & abstinens, vilket vart för jävligt ! Kom där ifrån runt elva & då blev det en buss tur till stan & frukost på Campino, love it. ♥ Sen blev det stan större delen av dagen & sedan vidare hem till Cornelia. Åkte hem runt halv sex & tog vääääärldens skönaste dusch när vi kom hem, sen vart det bara att krypa ner i sängen.
Söndag: Vaknade denna morgonen också, men nu av att Michelle låg & höll om mig, en riktig prinsessa är hon. Helt underbar. Vi gick upp & åt en jätte god frukost framför tv:n sen tog vi bussen till Varberg igen & fikade med min Mammi. Efter det träffade vi Fabian & satt vid Hamnpaviljonen tills hennes tåg åkte hem.
Sen vart jag väl hemma runt fyra, men då vart det bara att åka tillbaka till Varberg igen, eftersom att jag fick reda på att John skulle dit. Sen följde Sofie med hem & då blev det mys med henne hela kvällen.
Så jag har hunnit med en hel del i helgen med andra ord, buuuut that's okey. I had a nice time !

Idag blir det träning, ska bara bestäma mig för om jag ska träna fotboll eller innebandy, svårt val .. men men jag löser väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback