School - UPDATE

   Allmänt |2012-03-02  | 09:43:22

Sitter just nu & gör absolut ingenting. Att skolan inte kan meddela på något sätt att det inte finns några lärare till de två första lektionerna så att man kan få sovamorgon, det är så himla irriterande.
Men jag har en bättre dag idag än vad jag hade igår iallafall, sen är Sofie i skolan också, vilket är ett stort PLUS ! Jag har saknat henne så himla mycket emdans hon har legat hemma i magsjuka, joppas att hon inte smittar mig inför helgen bara.

Idag blir det väl skolan, sen hem & städa osv, eftersom att Michelle kommer ner ikväll. Vi får väl se om det blir utgång idag eller imorgon, eller om det blir det alls. När min lilla flicka är här, så bestämmer hon allt ! Sen kanske det blir en snabbtur till Halmstad på söndag innan tre, en tur på stan, träffa John & vinka hejdå till Michelle vid tåget. Annars blir det allt det där utan John, fast i Varberg istället. Fast just nu känns det inte som att någonting annat än Michelle spelar någon roll, det är hennes helg & vi gör som hon vill ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback