School - UPDATE

   Allmänt |2012-03-15  | 13:09:25

Sitter i skolan just nu. Dagen började ju sådär bra med att man försov sig & kom över en timma försent till skolan. Enormt klantigt. Men ni måste hålla med om att det bästa som finns på morgonen är att vakna utav att mobilen ringer & sen bara somna om ? Det tycker jag är något utav det bästa som finns iallafall ♥

Ska ha SO-prov i religion nu, synd bara att jag inte har pluggat något alls, men jag får väl hoppas på dett G iallfall. Min dag har varit ganska bra hitills faktiskt & efter skolan blir det ännu bättre. Satsar på en tripp till E-house med tjejerna & mysfika. Sen blir det hem & städa, packa & äta kina mat. Love it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback