Svar på Tal - Färgade linser

   Allmänt |2012-03-20  | 19:12:37
Jag fick fler frågor om mina linser & här kommer svaren på dom.

Ser man din naturliga ögonfärg under linserna ? - I vissa ljus, då pupillerna blir mindre, så kan se min naturliga ögon färg som är precis runt pupillen. Men i andra ljus, då pupillerna är större så syns det inte alls.

Får du ont i huvudet eller något liknande efter en hel dag med linserna ? - Det har börjat nu i slutet, men det är nog mest bara för att jag snart har haft dom i 3 månader. Men sen ska du verkligen inte sova med dem & inte ha i dem i för många timmar i sträck. Då börjar dom skava & både linserna & din syn kan förstöras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback