Things like you, can't live a happy life

   Allmänt |2012-03-08  | 18:50:06
Det är tydligen den Internationella Kvinnodagen idag & den enda som har nämnt att det är min dag idag är min pojkvän, men vet ni ? Det räcker gott & väl. När en person som man älskar så otroligt mycket säger att det är ens dag, betyder så himla mycket. Det känns nästan som om det vore min födelsedag, bortsett ifrån att man inte får några pressenter då .. men det kan jag faktiskt leva med. Det är ju trots allt tanken som räknas. ♥
Sitter just nu hemma & väntar på att mammi ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan äta en mysig pizza middag & mysa framför tvn efter det. Det är ju faktiskt hennes sista kväll hemma, innan hon åker till Gran Canaria utan mig i en vecka. Jag hoppas verkligen att hon får det bra iallafall & kanske att hon tar med sig något fint till mig, hem därifrån där också, hihi. Sen är jag lite glad för att hon åker också, eftersom att det betyder att jag & John har huset för oss själva hela helgen & att jag & min lillebror har det själva hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback