TIGER

   Allmänt |2012-03-14  | 21:03:00
Jag åkte & tränade efter att jag hade varit ute & fotat förut - bilder kommer upp - & vi hade egen fys idag & på den enda övningen som jag höll i så lyckades jag sträcka mig. Hela baksidan utav låret, precis på samma ställe där jag hade träningsvärk tills i förrgår. Så himla typiskt. Sen hjälpte Isabelle & Alice mig att slinga mitt hår, egentligen skulle det bli blonda slingor, men nu känner jag mig snarare som en tiger. Pga att mitt hår är oranget !
Men som tur va så hade jag min magiska lilla flaska hemma, så att mitt hår ser någolunda normalt ut igen, det orangea syns inte längre iallafall.
Toningsfärg ifrån Depend är nog ett utav mina bästa köp, någonsin !
Vill du vet mer, hur man använder den osv ? Släng in en kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback