TIPS - Färgade linser

   Allmänt |2012-03-19  | 20:17:12
Som sgat så sa jag att jag skulle skriva lite om mina linser osv. svara på frågorna & så. Så jag gör det enkelt för mig.

Vart köper du dina linser ? Jag köper mina linser på G-Punkten i Varberg, vilket egentligen är en sex butik där man också kan pierca sig & tatuera sig. Men vad jag vet så kan man även köpa likadana linser på Partaj i Varberg.
Hur länge håller de & vad kostar de ? Jag använder mig utav Big Eyes linser, som gör att ögonen ser större ut & de kostar 279.00 kr, utan linsvätska. De håller i 3 månader & enligt mig så är det verkligen värt pengarna !
Gör det ont att sätta i & ta ut linser ? Enligt mig så gör det inte speciellt ont, man vänjer sig liksom. Det är i början som det kan göra ont att både sätta in & ta ut dem. Men som sagt man vänjer sig vid det.
Jag tycker iallafall att det verkligen är värt pengarna, det känns så himla härligt att kunna ändra på sitt utseende bara enligt att byta ögonfärg, att bara sätta i ett par linser. Så jag rekommenderar det verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback