Uddevallastad

   Allmänt |2012-03-16  | 12:54:07

jag bara läntar, längtar, längtar ! Om bara sju timmar så är jag uppe i Uddevalla igen. Så det enda jag har mellan mig & John är en stressig packning, eftersom att jag inte gjorde det igår + en buss & tåg resa på sammanlagt 3 timmar. Men det är mer än väl värt det. Biljetterna bokade jag igår, så jag ska hämta ut dom efter skolan lite senare hade jag tänkt.

Sen måste vi bara se till att somna ikväll eftersom att Johns buss till Småland går klockan åtta imorgon .. TAGGA HANDBOLLSMATCH, eller inte ! En av de tråkigaste sporterna i världshistorien, man springer ju bara upp & ner !? & inte nog med det, så kommer jag sitta i en buss med hans lagkompisar i ett antal timmar & både bli utstirrad & utfrågad .. HJÄLP MIG !??!?!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback