Usch

   Allmänt |2012-03-07  | 11:14:23

Vi nior har skoldans varje år & brukar vanligtvis dansa tillsammans med Buaskolan på dagen & sen Varbergsdansen på kvällen samma dag. Men bara för att några dumma politiker i USA har valt ut just våran klass & några till, i hela världen till att göra ett prov på SJU timmar, så missar vi den .. Alltså ett prov på sju hela timmar, ärligt. & vad vinner vi på det ? ingenting. Eftersom att det bara är någon dum undersökning om våra "matte & svenska kunskaper" det påverkar inte ens våra betyg ju .. Jag ska sitta & göra ett prov i sju timmar !??!! & hälften ska jag skriva för hand .. herre min jesus + att vi missar dansen. Så nu ska vi dansa i Varberg två dagar inann istället, med Almers & Påskberg.
Får väl hoppas på att det går bra ändå, men just nu är jag bara irriterad ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback